понеділок, 9 вересня 2013 р.

Натуральна косметика "Falter"

Доброго дня!
Ласкаво прошу до мого світу природної косметики! 
Моє захоплення виготовленням косметичних засобів із природних компонентів триває вже давно. Але саме на миловаріння мене надихнула чудовий майстер-миловар Аня: Краса. Користь. Довголіття. 
Мило я створюю "з нуля", тобто проводжу реакцію масел із лужним розчином. Рецепти складаю сама, враховуючи властивості усіх складових і побажання до конкретного мила. Також використовую спеціальний мильний калькулятор для точного обрахунку компонентів. 
Потроху моє хобі переростає у більше, аніж косметика для моєї родини. Баттери  для тіла, бальзами для губ, шампуні і милка стають улюбленими засобами інших панянок, дівчаток і, навіть, чоловіків :) 
Мене це дуже радує і надихає! 
Я із задоволенням читатиму Ваші коментарі та побажання! 


Немає коментарів:

Дописати коментар